2014. június 20., péntek

A Puskás-stadionnál jártam

Grosics Gyula ma egy hete, 2014. június 13-án örökre itt hagyott minket. Másnapra az MLSZ megemlékezést szervezett a Puskás Ferenc stadion toronyépületéhez, ahová természetesen én is elmentem.



A facebookon már megírtam nektek, mennyire megdöbbentett az a létszám, amely fogadott: több volt az újságíró, mint a szurkoló. Bízom benne, hogy a temetésén azért ennél többen megjelennek és leróják tiszteletüket az Aranycsapat kapusa előtt.



Ha már a stadionnál jártam, bementem az épületbe és lefotóztam nektek azt a néhány "ereklyét", amit ott találtam. Nem sok, de nem is számítottam igazi múzeumra. Ennek ellenére mindenkit csak biztatni tudok, hogy menjen el és nézze meg az Aranycsapat óriás képét és készítsen velük egy közös fotót. Aztán pedig töltsétek fel a facebookra és mutassátok meg az ismerőseiteknek is, hogy nekünk is volt valaha világverő csapatunk.

Az Aranycsapat képe

Albert Flóriánról is megemlékeznek a főépületben

Büszkeségeink

Érdekességek az Aranycsapatról

Grosics Gyula (1926-2014)


Centenáriumi emlékmű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése